mandag den 30. maj 2011

Naar jeg siger jeg er forelsket, du bedst tror jeg Mean Luv: LUV

Har du fyre se alle Grosso's Love Letters Til Skateboarding? Grosso er den skide mand. Ikke at nævne hvor fantastisk Alex Olson er tilbage smed ved slutningen af ​​den første Monty Nolder episode var.


Skærmen grab lige der er det hele grunden til, at Alex Olson kan gøre noget mærkeligt annoncer eller fotooptagelser, at han ønsker.

Men der jeg går ud på et sidespor, før jeg selv har startet skrive dette indlæg. Pointen med dette indlæg er loveletters til skateboarding. Hvis jeg skulle skrive en loveletter til skateboarding, ville jeg nok skrive en rigtig god en til John Rattray. Alle os her på YWS har været virkelig fyret på Rattray siden længe før Zero dage. Han er bare splinter, lige op. Men en anden ting jeg har altid været fyret på ca ham er, at bortset fra hans skating han virker som en intelligent, ægte person. I en verden, hvor de fleste kendte skateboardere er idiotisk stoner high school drop outs der ikke kan gennemføre en enkelt sætning uden at bruge ordet \ "fjols \", en fyr der er intelligent, interessant, og faktisk har noget at sige, er helt sikkert en mundfuld frisk luft.

Det er derfor, jeg har været så stoked sidst på underholdende videoer, han har været at lægge ud, samt hans blog, den røveriske Bird.

En anden rigtig god grund til at få fyret på den røveriske Bird er, at den anden dag det interview med, og en helt ny sektion fra nogle af mine yndlings skatere, Tim og Eric.



Mennesket at det afsnit er så syg. Jeg har set det de sidste to dage i træk, så snart jeg vågnede op bare for at få min dag i gang med det. Kan ikke vente til Roger video for at se en anden sektion fra disse gutter.

Og vi taler om at blive svedne om Roger videoer, episode 3 af The Internet Shack var den bedste endnu i denne sæson. Helvede yeah Siebz!



Godt at vide, at der er gode folk derude i skateboard land. Giver mig den varme og fuzzies.you vil snart

Ingen kommentarer: