lørdag den 2. april 2011

Fuld Clip (r)

Da jeg har talt så meget om webklip denne uge, virker det kun passende, at jeg giver en hilsen til hellaclips.com som er en forholdsvis ny hjemmeside (startet op i del af Kalis tror jeg) dedikeret til indsamling af de forskellige webclips udsættes dagligt og sætte dem ind i en let at finde sted. Jeg har absolut været til kontrol den dagligt på min frokost pause. Sparer en masse tid fra at klikke over det hele.

Men hvis du troede dette indlæg var ikke til at segue til en slags selvpromovering, du tager fejl, fordi når jeg klikkede på over til Hella Clips morges Jeg har bemærket noget velkendt i øverste højre side.


Ser ud som Garretts gnarly ollie i skålen har fået nogle varsel, og rette det. Syge som fuck. Tak fyrene på Hella Clips til throwin at op!

Og vi taler om Garrett rammer nettet, har Sam over på heksekunst officielt tilføjet Garrett til holdet sider.


Super stoked på disse gutter derovre. Råbe ud til fransk, Alan, og Sam. For en flok djævel tilbede miscreants, at du er en flok svulme guys.you vil snart

Ingen kommentarer: