søndag den 16. januar 2011

Bunch Of Fucking Idioter

Holy fuck, jeg kan ikke tro jeg overset uden tvivl den sjoveste del af hele Mike V sponsor ændre op saga. Dont know, hvorfor jeg aldrig bemærket dette før, men takket være en af vores læsere vil, er jeg nu smerteligt klar over, at Mike V fik en Element tatovering, som efter han har forladt, han dækket op med en stor sort X.


Sikke en fucking idiot. Jeg ved ikke engang, hvad det siger om ham. Udover at være en fucking idiot. Betyder dette bevise, at han ikke er en kæmpe hykler som alle tror han er? Ligesom da han startede på Element, var han faktisk, at fucking stoked på selskabet, at han fik deres logo tatoveret på sig selv? Er han virkelig mener, at jet strøm af lort konstant kommer ud af hans mund? Jeg kan se at han har nogle af hans gamle Powell grafik tatoveret på der. At jeg kan se, en grafik fra en virksomhed som Powell. Men Element-logoet? Om nogen, der allerede har masser af tatoveringer til at sætte det lort på sig selv? Som jeg sagde: Moron.

Men den skøreste ting om dette, er, at jeg allerede havde åbnet min browser til at skrive om dette, da jeg opdagede, at Rob Dyrdek er at få en komplet sikkerhedskopi stykke Monster Energy Drink logo tatoveret på ryggen, mens jeg skriver.


Ja, med live Twitter opdateringer, som du kan følge med (hvis du læser dette tirsdag aften), er Dyrdek viser sig at være den største fucking idiot samt lamest udsalg i historien om skateboarding. Seriøst, jeg vil give Mike V gavn for tvivl om, at på et tidspunkt han faktisk tænkte \ "Holy fuck Element er den bedste! Jeg elsker dette firma og alt det står for! Og jeg elsker deres logo! Jeg har tænkt mig at ride for dem for evigt, og derfor ønsker, at deres logo tatoveret på min arm for evigt! \ "Men en fucking Monster tatovering? Den store? Det kan kun betyde én ting. $$$$$$$$. Hvad er der at lide ved Monster foruden de penge, de betaler dig for at skamløst fremme deres produkt? (Ikke at alle, der er sponsoreret af dem, er skamløse, men allerede før tatovering, var Dyrdek's fremme af dem allerede helt skamløs.) Hvorfor en live Twitter begivenhed ud af det? Sandsynligvis fordi de betaler ham shitloads af penge til emblazon deres logo på ham permanent.

Jeg håber virkelig på, at dette er en April Fools Day vittighed 5 måneder i forvejen, men baseret på disse fotos lagt ud på sin Twitter-side, jeg gætte det ikke.



Fuck denne dude. Jeg har altid vende floppede på denne fyr, fordi han plejede at være legit, og jeg ønsker ham til at være legit. Men det er alt for langt. Jeg er ligeglad med hvor sjovt han er, jeg er ligeglad, hvis han er filtrering mainstream penge i skateboarding, jeg er ligeglad hvad slags skateparks han bygning, fuck jeg ville ikke engang ligeglad med, om han byggede han en skatepark i min baggård. Det er ulækkert.

Alien, bedes du sparke denne dude off dit team. Han gør jer ser reaaaaaaally dårligt.

du vil snart

Ingen kommentarer: