fredag den 25. februar 2011

Vent et oejeblik Mr. Postman

Mand, vi har været at få nogle lorte e-mails siden sidst. Undertiden e-mails, vi får slag mit sind. Baseret på nogle af de e-mails kan jeg ikke forestille mig, at den person, der sender dem selv læser bloggen. Men de skal læse på bloggen, hvis de kender os nok til at sende en e-mail til. Det er en rigtig gåde at jeg ikke kan pakke mit hoved rundt. For eksempel kort før jul fik jeg en e-mail fra et barn forsøger at overbevise mig om, at jeg burde genoverveje min holdning til Furby.

\ "Jeg kan forstå for ikke at kunne lide en skater baseret på deres præsentation og hvilket budskab de sender, i dette tilfælde Furby er absolut skyldig i at fremme stofmisbrug livsstil han dog egentlig ikke et ekstremt tilfælde i forhold til andre. Men hvad irriteret mig i denne sag er, at du var hade på denne dudes færdighed, hævder, at han ikke har gjort noget på et bræt ... er du seriøs? Har du ikke set denne fyr dræbe den ind via marinaen?, hvor han kastede gnarliest nollie fs store hæl ned Carlsbad, sw indad krænger ned en 10, og hans karabinhage var fakie krængning Hollywood 16? Har du fange denne dude sat et helvede af en kamp mod mike mo i første BATB? Har du ikke set hans mag minutter ? Jeg tror i dette tilfælde skal du se bort fra det faktum, at han er en del af bager / deathwish besætningen cuz Furby er virkelig en af de illest skatere derude med footy at bevise. Peace \ "

Allerførst vil jeg ikke sige noget om Furby om stofmisbrug udstedelse eller hvor god han er. Jeg sagde bare han er en goof og hans stil er falsk, og hans trick valg er kedeligt. Anden af alle, hvad betyder en som denne håber at vinde ved e-mail mig? Hvis de læser bloggen Tror de virkelig, at jeg er gonna være ligesom \ "Oh yeah, min dårlige. Du gør nogle gode ting. Furbz rulez! \"

Må ikke få mig forkert, jeg sætter pris på alle vores læsere, men nogle gange når jeg får e-mails fra tilfældige dudes sende mig over redigeret videoer af deres venner skøjteløb til lorte rap-musik spørger \ "Hey er der nogen måde du kan sætte dette på din blog? \ "Jeg bare nødt til at rulle mine øjne.

Også forvirrende er, når vi får e-mails fra folk forsøger at fremme deres produkter via vores hjemmeside, fordi de fandt os på en slags blog liste. (Jeg vidste, at vi ramte den store tid, hvor vi begyndte at få reklame-e-mails fra Kanye West's folk.) Ligesom når vi for nylig modtaget en e-mail fra en person fra gode »ol NSS skate titlen sko \" Nye Skate videoer til du vil snart \ ".

\ "Du bør tjekke nogle af de nye skate videoer vi produceret til NSS og hvad vi gør for skatere gennem vores side:.. Http://www.facebook.com/rideNSS Det kunne være interessant for et blog-indlæg Uanset Vi syntes at du skulle se dem. Lad mig vide, hvis du har spørgsmål eller ønsker mere info.

Min top 3 favoritter

Dustin - http://www.youtube.com/watch?v=km-Ew2QyXic

Tim - http://www.youtube.com/watch?v=cWzA24Xvzqo

Dave - http://www.youtube.com/watch?v=Jft65ce8ilY \ "

Lad os bare tage et kig på Dave's video skal vi?



Hvorfor fanden skulle nogen tror, jeg ville ønske at se en video fra denne Poopy-stylet half-Duffell/half-Mango (dette ene ikke denne side) stodder? Desuden har du ikke læst sidste gang jeg lort i hele din video med Quim Cardona i det? (For the record, som jeg gammel Quim, men at videoen var bare for pinligt.)

Så som jeg sagde, jeg sætter pris på alle, der læser bloggen, og det faktum, at folk ville gå ud af deres måde at forsøge og e-mail til os, og det er cool, når folk bare sige \ "Hey, hvad der er op. Stoked på bloggen. \ "eller hvad ved jeg, men sommetider e-mails bare ikke nødvendigt. Det er cool, hvis du har et link til noget at tjekke ud, at du har fundet på egen hånd og er sjove / interessant, men du behøver ikke at sende mig et link til noget, jeg naturligvis har hørt om. Jeg tjekke SkateDaily hverdagen og de Slap bestyrelser regelmæssigt. Jeg ved, hvornår der er en ny J-Rog video. Det er cool, hvis du vil have mig til at tjekke ud videoer eller noget, du har lavet, men en surefire måde at ikke få noget på bloggen, er at spørge \ "kan du sætte dette på bloggen? \" Det er ikke, hvordan det virker. Dybest set synes om de ting jeg skriver om her, og hvor kritisk vi er, og før du trykker på, at \ "Send \" knappen tænke på dig selv \ "ikke Watson virkelig ønsker at se denne \"? Det vil bare være bedre for os alle på denne måde, thanks.you snart

Ingen kommentarer: