onsdag den 1. december 2010

DET Fête ...

Jeg har været drille jer alle med billeder fra min fødselsdag middag i weekenden, og jeg så glade for endelig at dele dem med jer! Skal vi begynde med nogle boblende ...?

Når min 30 begyndte at nærme sig, vidste jeg, at jeg ønskede at fejre det med en intim middag for mine nærmeste venner, og at jeg ønskede, at det helt "mig". Jeg startede ud at tænke, at jeg ønskede for det meste sort og hvid med metalfarver til bordpladen, men da jeg så coveret af den nyeste Martha Stewart bryllupper, jeg vidste, at en pop af pink og røde ville tilføje den perfekte punch af farve!

Mit andet stykke af inspiration? Den smukke Kate Spade hæle, at jeg næsten ikke revet op, før de forsvandt for evigt. Deres flerfarvede glitter mindede mig om at tilføje, at touch af leg til bordet ... i virkeligheden, vil jeg sige hele udseendet var påvirket af, at berygtede Kate Spade stil.

Og her er det! Den smukke bordplade! (Hvis jeg selv skal sige det.) Det er præcis, hvad jeg forestillede i mit hoved, og jeg kunne ikke tro hvor godt det viste sig at mene, at stykkerne alle kom sammen den morgen.


Selvfølgelig kunne jeg ikke have gjort det uden hjælp fra nogle meget dygtige og dejlige mennesker, som min blomsterhandler, McKenzie Powell (hvis ordninger er stadig gør mig smil sidder på mit skrivebord som jeg skriver dette indlæg!) Og min fotograf Char Beck, der tydeligvis gjorde et fantastisk stykke arbejde!


Jeg kunne heller ikke have gennemført dette udseende uden hjælp fra min gode ven Sheena, der ejer en butik leje selskab kaldet Helt bordplader. Hendes prikker gjort indstilling! Jeg er heldig nok til at have restaurant i min familie - min far ejer en lille italiensk sted kaldet Rialto her i Seattle - og han var så venlig at lade mig overtage for dagen .... og nat. (Hvad er far's for, right?) Og endelig ... en KÆMPE tak til min fantastiske praktikant, Jennie, som dybest set bare sparker røv på at være min højre hånd gal.

Jeg vil lægge flere billeder op på coco + Kelley facebook side senere i dag - der er så mange gode var det svært at vælge, og jeg ønsker at dele dem alle, så sørg for at smutte forbi denne eftermiddag!

Tak til alle for jeres fødselsdag ønsker, og der vil være masser mere fødselsdag fejrer at komme i denne uge!

xoxo,
Cassandra

Ingen kommentarer: